Pagina wordt geladen ...
Hulp nodig? Ons team staat voor je klaar! bel ons Bel met 0528 23 33 37

Verhoog de klanttevredenheid met Gespreksopname

Verhoog de klanttevredenheid met Gespreksopname

In de ideale wereld is elke klant tevreden en als er dan een klacht is, wordt deze goed en professioneel afgehandeld. Helaas is dit niet altijd het geval. Elk bedrijf dat tevredenheidsonderzoeken laat doen, weet dat het een lastig is om een hoge waardering te krijgen op klantenservice en klachtenafhandeling. Klanten geven aan dat ze niet goed geholpen zijn of ze vinden dat medewerkers niet hun uiterste best doen om ze tevreden te maken. Gelukkig is daar nu een nieuw hulpmiddel voor: Gespreksopname

Wat is het?

Gespreksopname is een dienst waarmee jouw organisatie alle telefoongesprekken kan opnemen, opslaan, analyseren en afspelen. Dit geeft een hoop inzicht in hoe klanten geholpen worden binnen jouw bedrijf. Gesprekken kunnen geanalyseerd worden op emotie, gesprekstechnieken, of er goed wordt geluisterd naar de klant, enz. Dit kan vervolgens gebruikt worden in training: medewerkers kunnen gesprekken van elkaar terug luisteren en analyseren wat goed en minder goed ging. Door gesprekken terug te halen, leren ze sneller herkennen wat goede klantenservice precies inhoudt. Het resultaat? Meer tevreden klanten en efficiëntere werknemers.

Hoe werkt het?

Na ieder gesprek ontvangt de gebruiker een push-bericht met de vraag om het gesprek op te slaan. Als er geen actie wordt ondernomen, wordt de opname na drie dagen verwijderd. Als er wel opdracht gegeven wordt tot opslaan, zijn er verschillende keuzes in retentietijden. Je kunt er voor kiezen om de gegevens 90 dagen tot 365 dagen te bewaren. Speciaal voor de financiële sector is er ook een retentietijd van zeven jaar om aan de MiFID II eisen te voldoen.

De telecomrevolutie

Als je gebruik maakt van deze telefonie oplossingen dan beschik je over een centrale in de cloud. Er zijn dus geen extra voorzieningen zoals extra hardware nodig op de klantlocatie. telefooncentrale is verplaatst van de bedrijfslocatie naar de Cloud. Met deze verandering is telefonie niet meer los te zien van ICT. Daarmee is de hosted telefonie revolutie onderdeel van een veel grotere revolutie die al zo’n tien jaar aan de gang is: alle ICT van zakelijk Nederland naar de Cloud.

Wil jij meer weten over wat wij kunnen betekenen voor jouw business? Neem dan snel contact op met een van onze specialisten!

Wij zijn de ICT-partner voor bedrijven en instellingen in de regio zuidwest-Drenthe.
spreen ict
hoger in Google dotsolutions
clientportaal telefonieportaal Tim, onze app Help mij