Pagina wordt geladen ...
Hulp nodig? Ons team staat voor je klaar! bel ons Bel met 0528 23 33 37

Simon Piest, directeur Office Service Nederland

"Spreen ICT heeft kennis van zaken en kan je uitstekend adviseren”

Office Service Nederland werkt sinds enkele jaren samen met Spreen ICT. Voordat de samenwerking aangegaan werd, werkte het bedrijf nog met papieren werkorders. Om mee te gaan met de tijd en om het groene, duurzame karakter van het bedrijf uit te dragen is er een applicatie ontwikkeld voor een nieuw planprogramma. Een programma met werkorders via mobile devices voor de monteurs, zodat de binnendienst direct nadat de klant de handtekening heeft gezet de afhandeling kan verwerken. Rond deze tijd stond er ook een grote verhuizing van het bedrijf op de planning. Alles werd in één keer aangepakt en er diende een goed en stabiel ICT systeem te komen. Spreen ICT werd benaderd en een nieuwe samenwerking was geboren.

Office Service Nederland

Simon Piest, Directeur Office Service Nederland:

“Wij moeten kunnen vertrouwen op een stabiel en betrouwbaar systeem. Dankzij Spreen ICT hoeven we ons daar geen zorgen over te maken . Het systeem blijft de gehele dag en nacht draaien. Wanneer er eventuele updates nodig zijn, dan kunnen we vooraf een bepaalde tijd hiervoor afspreken, zodat al onze medewerkers weten waar ze aan toe zijn.”

“Voordat we bij Spreen ICT kwamen, regelde een grote landelijke partij onze ICT vraagstukken. Het voordeel van Spreen ICT is de grote betrokkenheid. Er wordt meegedacht en er worden snel nieuwe oplossingen aangedragen. Een ander sterk punt van Spreen ICT is de kennis die het bedrijf rijk is. Ze weten waar ze over spreken en kunnen je dan ook uitstekend adviseren, aangezien wij zelf niet over deze kennis beschikken. Daarnaast kan Spreen snel handelen en zijn ze goed bereikbaar.”

“Spreen ICT geeft ons rust op het gebied van de automatisering binnen ons bedrijf. Alle ICT, zoals het netwerk, de internetverbindingen, de telefonie en de managed security is in handen van Spreen ICT. Het draait allemaal 100% naar tevredenheid. Zijn er storingen? Dan krijgt Spreen ICT daar automatisch een seintje van en kunnen zij snel en adequaat handelen. Wij hebben veel vertrouwen in dit bedrijf en zijn erg blij met deze samenwerking.”

Pluspunten Spreen ICT volgens Simon Piest, Office Service Nederland:

  • Snel en adequaat handelen: “Moet er wat geregeld worden, dan wordt daar snel en adequaat op gereageerd”
  • Kennis van zaken: “Spreen ICT weet waar ze het over heeft en denkt uitstekend met je mee. Deze kennis kunnen zij duidelijk en helder overbrengen.”
  • Correctheid: “Wanneer je iets vraagt, wordt er alleen gehandeld na goedkeuring van de offerte. Zo weten wij exact waar we aan toe zijn en dat is prettig werken.”
  • Betrokken: “Spreen ICT is betrokken bij ons bedrijf. Zij snappen dat alles moet blijven draaien en dat maakt de samenwerking erg prettig.”
     

Logo Office Service Nederland

www.officeservicenederland.nl


 

webapplicatie dotsolutions
clientportaal telefonieportaal Tim, onze app Help mij