Pagina wordt geladen ...
Hulp nodig? Ons team staat voor je klaar! bel ons Bel met 0528 23 33 37

Managed Services

Bij deze meest uitgebreide service kies je voor totale ontzorging op ICT niveau. Voor een vast bedrag per maand monitoren en onderhouden wij jouw apparatuur. Tevens voorzien wij in het beheer van bedrijfsspecifieke software. Onze monitoring software voorziet tevens alle apparatuur van software updates. Periodiek komen wij bij je op locatie voor aanvullend onderhoud. Natuurlijk staan onze technische specialisten ook voor je klaar bij gebruikersvragen en calamiteiten. En dat alles voor een vast bedrag per maand. Maandelijks voorzien wij je van rapportages zodat je precies kunt zien wat wij voor je hebben gedaan.

Preventieve monitoring

Wij beschikken over diverse middelen om ICT apparatuur en software vanuit ons kantoor te monitoren. Een goed voorbeeld is de software van Datto. Deze software controleert in real-time de prestaties van uw hardware. Vanuit ons controle centrum worden wij direct geinformeerd over onregelmatigheden. Hierdoor zijn wij vaak in staat een storing te signaleren voordat je er als eindgebruiker last van ondervindt.

Updates & Patches

Met een Managed Services overeenkomst voorzien wij jouw apparatuur en software ook doorlopend van de vereiste updates. Besturingssystemen van uw server en werkstations zijn dus altijd actueel. Dit kan aangevuld worden met updates op andere pakketten zoals bijvoorbeeld; Adobe, Java, iTunes en Office. Momenteel ondersteunen wij meer dan 25 extra pakketten. Doordat wij deze processen geautomatiseerd hebben kunnen wij deze dienst voor een aantrekkelijk maandbedrag aan je aanbieden.

Onderhoud

Naast geautomatiseerde updates vereist de apparatuur en software periodiek onderhoud. Wij stemmen van tevoren met je af wanneer onze engineer deze aanvullende werkzaamheden uitvoert. Dit kan bijvoorbeeld maandelijks, maar ook elk kwartaal. Jouw omgeving wordt nauwkeurig gecontroleerd aan de hand van een checklist en na afloop presenteren wij je eventuele aandachts- en verbeterpunten.

Gebruikersondersteuning

Omdat wij begrijpen dat jij en je medewerkers af en toe gebruikersvragen hebben staan onze engineers altijd voor je klaar voor ondersteuning. Vaak kunnen wij op afstand direct helpen. Indien gewenst komen wij bij je langs om je verder te helpen.

webdesign dotsolutions
clientportaal telefonieportaal Tim, onze app Help mij