KPN ÉÉN

Één zakelijke oplossing voor totaalcommunicatie

Communicatiemogelijkheden nemen toe en groeien ook steeds meer naar elkaar toe. Dat biedt praktische voordelen en zakelijke kansen. Toegang tot de Cloud en de steeds grotere keuze aan devices maken het bijvoorbeeld makkelijker om online te vergaderen, documenten te delen, op afstand samen te werken en gebruik te maken van innovatieve toepassingen. Tegelijk maakt het enorme aanbod het lastiger om keuzes te maken. Ook de inzet van privé-middelen voor zakelijkgebruik zorgt voor extra complexiteit. KPN ÉÉN maakt bereikbaarheid en samenwerken weer eenvoudig.

Of uw organisatie nu groot of klein is, met KPN ÉÉN valt alles op z’n plek. Want daarmee heeft u vast en mobiel bellen, internet en online software in één. Binnen één contract en op één factuur. Met één helpdesk, één telefoonnummer en één vaste prijs per medewerker voor het verbruik en functionaliteiten. De oplossing die eenvoudig met uw organisatie meegroeit of krimpt. Kortom, KPN ÉÉN.

KPN ÉÉN is één geïntegreerde oplossing voor vaste telefonie, mobiele telefonie, internet en online software, gericht op bedrijven met 5 tot ongeveer 150 medewerkers.
KPN ÉÉN geeft u de flexibiliteit om voor iedere medewerker heel eenvoudig het ideale communicatiepakket samen te stellen.

ÉÉN contract

U krijgt één contract voor al uw vaste en mobiele telefonie, internet en online software met één ingangsdatum en één einddatum. Maandelijks kunt u gebruikers aan-
of afmelden.

ÉÉN vaste prijs per medewerker

Met KPN ÉÉN krijgt u voor een vast bedrag per medewerker per maand de functionaliteiten die u nodig hebt. Waar de een vooral belt vanaf zijn kantoorwerkplek, is een ander veel onderweg met zijn smartphone. Daarom kiest u per medewerker, of groep medewerkers, het juiste profiel en eventuele aanvullende modules. Binnen hun
profiel kunnen zij onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland. Alleen de gesprekstarieven voor internationaal bellen en voor bellen naar
servicenummers worden apart in rekening gebracht.

 

ÉÉN telefoonnummer

Met KPN ÉÉN kunt u uw vaste en mobiele telefonie volledig integreren. Dat wil zeggen dat ieder mobiel toestel dezelfde mogelijkheden krijgt als vaste toestellen
die gekoppeld zijn aan uw telefooncentrale. De voordelen hiervan zijn onder andere dat medewerkers altijd met een zakelijk nummer bellen, of zij nu vanaf een vast
of mobiel toestel bellen, en collega’s zien wanneer zij in gesprek zijn, ook mobiel. Zo zijn medewerkers optimaal bereikbaar voor collega´s en relaties. Bovendien is hun
adresboek beschikbaar via ieder device.

ÉÉN voicemail

Doordat medewerkers met KPN ÉÉN onder één telefoonnummer bereikbaar zijn, ervaren zij meteen het voordeel en gemak van één voicemail.

ÉÉN factuur

Alle diensten die u met KPN ÉÉN afneemt worden door middel van één maandelijkse factuur in rekening gebracht. Hiermee houdt u overzicht en controle over uw kosten.

ÉÉN helpdesk

Met KPN ÉÉN heeft u één telefonische ingang voor al uw vragen over vaste en mobiele telefonie, internet en online software. Prettig én overzichtelijk.

Meer informatie? U kunt hier onze KPN ÉÉN brochure downloaden. Of neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking